pearson education limited

Consumer Behavior, Global Edition

Consumer Behavior, Global Edition

Produktbeskrivelse

Boken "Consumer Behavior, Global Edition" av Leon G. Schiffman og Joseph Wisenblit er en omfattende tekst for både bachelor- og masternivåstudenter som ønsker å dykke inn i forbrukeratferd. I den tolvte utgaven av verket blir leserne introdusert for hvordan en grundig analyse og anvendelse av forbrukeratferd er essensiell i utformingen, utviklingen og implementeringen av vellykkede markedsføringsstrategier. Boken legger sterk vekt på å utvikle en rekke nyttige ferdigheter som forbereder studentene for karrierer innen merkevareledelse, reklame og forbrukerforskning. Den oppdaterte tolvte utgaven tar også hensyn til moderne trender og problemstillinger, inkludert betydningen av nye medier, teknologiske fremskritt og de nyeste etiske utfordringene som påvirker bransjen.

Prishistorikk

Lavest
1029 KR
Høyest
1141 KR
Gjennomsnitt
1093 KR
Median
1099 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Consumer Behavior, Global Edition
GTIN/EAN/ISBN 9781292269245
Kategorier Bøker