Dyk ned i det samtidige europeiske forbrukermentalitet med denne bransjeledende læreboken. 'Consumer Behaviour: A European Perspective, 7th Edition' er den nyeste utgaven av denne markedsledende læreboken, som gir en grundig og engasjerende introduksjon til feltet både i Europa og på verdensbasis. Boken er kjent for sin tilgjengelige og leservennlige skrive stil, samt sin moderne tilnærming, noe som gjør den ideell for bachelorstudenter på andre og tredje år, samt masterstudenter som studerer relevante emner. Den nyeste utgaven inkluderer nye eksempler og case-studier fra det europeiske forbrukerperspektivet, med mål om å bevare innholdets karakter. Det omfattende materialet fra Europa inneholder også en rekke tilleggannonser som vil bistå i studiet av de forskjellige teoretiske aspektene ved markedsføringsapplikasjoner. Boken begrenser imidlertid ikke kunnskapen til det europeiske markedet; den diskuterer også det bredere globale forbrukermarkede, med eksempler fra Amerika og andre ikke-europeiske sammenhenger.