PEARSON EDUCATION LIMITED

Corporate Reputation, Brand and Communication

Corporate Reputation, Brand and Communication

Produktbeskrivelse

Hvorfor bør og hvordan kan organisasjoner håndtere sitt omdømme? Alle organisasjoner, fra ledere og ansatte som skaper verdi, til interessenter som påvirker dem, er innviklet i et komplekst nettverk som påvirker det selskapsmessige omdømmet. I en mediehverdag som aldri sover, der til og med en enkel tweet kan forme offentlige inntrykk, har viktigheten av omdømmestyring aldri vært større. Hver eneste bevegelse, beslutning og isolert hendelse som involverer et selskap eller en offentlig person blir gjenstand for grundig granskning, dokumentasjon og global publisering. Dette kompliserer oppgaven til dem som har ansvar for omdømmestyring. Eksempler som BP, Toyota eller Tiger Woods illustrerer godt hvor kritisk det er å ivareta et positivt omdømme.

Prishistorikk

Lavest
759 KR
Høyest
884 KR
Gjennomsnitt
847 KR
Median
852 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION LIMITED
Navn Corporate Reputation, Brand and Communication
GTIN/EAN/ISBN 9780273727590
Kategorier Bøker