Kundeopplevelse (CE) har blitt anerkjent som en sentral del av forretningsstrategien, men det kan være utfordrende å vite hvilke praktiske skritt man skal ta. Boken 'Customer Experience Manual' gir deg de verktøyene og innsiktene du trenger for å vurdere nåværende situasjon, iverksette nødvendige tiltak og forbedre kundeopplevelsen i din virksomhet. Boken er delt inn i to deler og tar for seg hvorfor kundeopplevelse er essensielt for enhver bedrift, uavhengig av størrelse. Du vil lære hvordan du kan bruke verktøy for kundeopplevelse i din virksomhet, med trinn-for-trinn guider til hvordan du anvender CX-metrikker og lærer av dem. I tillegg til teorien og praktisk veiledning, finner du en rekke eksempler på hvordan man kan «tenke annerledes» om hverdagslige situasjoner for å engasjere leseren. Med casestudier fra internasjonale selskaper får leserne innsikt i hva som fungerer godt og hvorfor, og oppdager strategier som kan transformere kundeopplevelsen.