PEARSON EDUCATION LIMITED

Customer Experience Manual, The

Customer Experience Manual, The

Produktbeskrivelse

Kundeopplevelse (CE) har blitt anerkjent som en sentral del av forretningsstrategien, men det kan være utfordrende å vite hvilke praktiske skritt man skal ta. Boken 'Customer Experience Manual' gir deg de verktøyene og innsiktene du trenger for å vurdere nåværende situasjon, iverksette nødvendige tiltak og forbedre kundeopplevelsen i din virksomhet. Boken er delt inn i to deler og tar for seg hvorfor kundeopplevelse er essensielt for enhver bedrift, uavhengig av størrelse. Du vil lære hvordan du kan bruke verktøy for kundeopplevelse i din virksomhet, med trinn-for-trinn guider til hvordan du anvender CX-metrikker og lærer av dem. I tillegg til teorien og praktisk veiledning, finner du en rekke eksempler på hvordan man kan «tenke annerledes» om hverdagslige situasjoner for å engasjere leseren. Med casestudier fra internasjonale selskaper får leserne innsikt i hva som fungerer godt og hvorfor, og oppdager strategier som kan transformere kundeopplevelsen.

Prishistorikk

Lavest
249 KR
Høyest
274 KR
Gjennomsnitt
265 KR
Median
269 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION LIMITED
Navn Customer Experience Manual, The
GTIN/EAN/ISBN 9781292148465
Kategorier Bøker