Få en dyp forståelse av de viktigste aspektene ved digital virksomhet og e-handel med denne bestselgende teksten. Den 8. utgaven av 'Digital Business and E-Commerce Management' utvikler din kunnskap og dine ferdigheter innen digital teknologi, medier og data, slik at du kan blomstre i et stadig mer krevende og konkurrencepreget miljø. Boken er både engasjerende og informativ, og gir deg innsikt i strategiene og taktikkene organisasjoner benytter for å optimalisere interne prosesser gjennom digitale kanaler, både for markedsføring og forsyning. Den inneholder oppdatert innhold med den nyeste informasjonen om kunstig intelligens og et spesielt fokus på digital virksomhet. Du vil også finne oppdaterte ressurser som støtter læring om digital transformasjon, samt nye diagrammer og forretningsmodeller som hjelper deg med å utvikle din forståelse av forretningskonsepter og kundereiser. Den lettfattelige og tilgjengelige skriveformen gjør materialet enkelt å forstå. Med ytterligere funksjoner for å forbedre din læringsopplevelse, vil du raskt forstå hvorfor dette er en bestselgende tekst.