Utforsk effektive strategier og praksiser innen digital markedsføring, og utvid din kunnskap om feltet ved å lære av suksesshistoriene til noen av de største merkene. 'Digital Marketing', 8. utgave, er en ledende lærebok som gir deg den mest omfattende veiledningen til strategiene, teknikkene og netttrendene som har transformert måten selskaper kommuniserer med sine forbrukermålgrupper på i dag. Boken, kjent for sin klare struktur og lettfattelige innhold, gir verdifulle innsikter i hovedprinsippene og aspektene ved digital markedsføring. Den åttende utgaven har blitt grundig oppdatert for å hjelpe deg med å forstå suksessfaktorene i en digital markedsføringsstrategi, og inkluderer nøkkel teknikker innen søkemotoroptimalisering, sosiale medier og innholdsmarkedsføring, konverteringsoptimalisering og markedsføringsautomatisering. Den introduserer også mer datadrevne markedsføringsteknikker med mange nye eksempler innen digital analyse, kunstig intelligens og maskinlæring.