pearson education limited

Essentials of Marketing

Essentials of Marketing

Produktbeskrivelse

Få en grundig forståelse av de sentrale begrepene innen markedsføring, presentert i en praktisk kontekst. 'Essentials of Marketing', 8. utgave, skrevet av Martin og Blythe, er en lettfattelig, engasjerende og dynamisk introduksjon til markedsføring. Boken benytter en praktisk tilnærming for å forklare tradisjonelle markedsføringsmetoder og teorier, samtidig som den gir oppdaterte kritiske perspektiver på samtidsdilemmaer og konsepter innen markedsføring. Med bruk av aktuelle casestudier, globale eksempler i hvert kapittel og aktiviteter basert på virkelige problemstillinger, gir teksten nødvendig kunnskap og verktøy til både bachelor- og masterstudenter for å utmerke seg i sitt studium. Denne boken er uunnværlig for nykommere i markedsføring, og gir et solid fundament for å starte på en karriere innen feltet.

Prishistorikk

Lavest
811 KR
Høyest
858 KR
Gjennomsnitt
838 KR
Median
858 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Essentials of Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781292429533
Kategorier Bøker