pearson education limited

Financial Times Essential Guide to Developing a Business Strategy, The

Financial Times Essential Guide to Developing a Business Strategy, The

Produktbeskrivelse

Ønsker du å ta bedriften din til nye høyder? Du trenger en tydelig veikart, en strategi. Helst en som er enkel, praktisk og salgbar. Denne boken gir deg nettopp det. Den presenterer en klar prosess for utvikling av strategi, kjent som 'Strategy Pyramid', og veileder deg gjennom hele prosessen. Boken benytter en spennende sentral casestudie gjennom hele teksten, samtidig som den trekker på eksempler fra virkelige bedrifter som har utviklet vinnende strategier. Enten du har som mål å vokse din eksisterende bedrift eller er i ferd med å starte opp, tilbyr denne boken en ukomplisert, praktisk og lettlest guide til hvordan du kan utforme strategien du trenger for å lykkes i din virksomhet. Den gir solid råd om følgende områder: * Sett mål og målsetninger * Forutsi markedets etterspørsel * Vurdere konkurransen i bransjen * Overvåke konkurransefortrinnet * Identifisere det strategiske gapet * Bygge bro over gapet med forretningsstrategi * Bygge bro over gapet med selskapsstrategi * Håndtere risiko og muligheter.

Prishistorikk

Lavest
236 KR
Høyest
246 KR
Gjennomsnitt
241 KR
Median
241 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Financial Times Essential Guide to Developing a Business Strategy, The
GTIN/EAN/ISBN 9781292002613
Kategorier Bøker