Financial Times Guide to Business Development, The
Produktbeskrivelse
Med over 650 nyttige tips, strategier og teknikker, samt tankevekkende spørsmål, er 'Financial Times Guide to Business Development' en autoritativ og jordnær veiledning for å tiltrekke deg flere kunder og klienter. Boken gir deg innsikt i hvordan du kan oppnå de prisene du ønsker, samt hvordan du kan påvirke kundene dine til å anbefale deg videre. Den besvarer sentrale spørsmål som: Hva må vi gjøre for å bli mer vellykkede? Hvordan kan vi tiltrekke nye kunder og klienter? Hvordan kan vi arbeide mer effektivt med de kundene vi allerede har? Hvordan kan vi generere mer profitt? Ved å lese og assimilere de 650+ tipsene, verktøyene og strategiske spørsmålene i denne boken vil du få svar på alle disse spørsmålene. Du vil også lære hva som skal til for å oppnå større og bedre resultater. Ian Cooper uttrykker sin overbevisning med ordene: 'Jeg er 100% sikker på at du finner boken engasjerende, provoserende og informativ. Hvis du følger stegene, vil du automatisk oppleve betydelige forbedringer i resultatene dine innen forretningsutvikling.'