pearson education limited

Innovation Management and New Product Development

Innovation Management and New Product Development

Produktbeskrivelse

"Innovation Management and New Product Development" i sin 7. utgave, skrevet av Paul Trott, er en veletablert lærebok som adresserer sentrale konsepter innen innovasjonsledelse, teknologi, utvikling av nye produkter og entreprenørskap. Denne boken tilbyr en evidensbasert tilnærming til håndtering av innovasjon på tvers av ulike sammenhenger, inkludert produksjon, tjenester, samt små og store organisasjoner, både i privat og offentlig sektor. Boken holder leseren oppdatert på de nyeste utviklingene innen innovasjonsfeltet, og viser hvordan temaet diskuteres i det bredere næringslivet gjennom relevante eksempler, casestudier, illustrasjoner og bilder i hvert kapittel. Med en klar og informert dekning av ledelsesprosessene knyttet til utvikling av nye produkter, kombinert med en praktisk tilnærming som tar for seg virkelige utfordringer og dilemmaer, er denne boken en essensiell ressurs for MBA-, MSc- og avanserte bachelorstudier.

Prishistorikk

Lavest
749 KR
Høyest
929 KR
Gjennomsnitt
841 KR
Median
849 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Innovation Management and New Product Development
GTIN/EAN/ISBN 9781292251523
Kategorier Bøker