Dyk ned i og forstå prinsippene bak internasjonal business fra teoretiske rammer til praktisk anvendelse. 'International Business', 8. utgave av Collinson, Narula og Rugman, gir deg verktøyene du trenger for å kartlegge trender og gjøre forutsigelser om det internasjonale forretningslandskapet. Boken gir et reelt innblikk i det komplekse, globale miljøet. Den er ideell for både bachelor- og masterstudenter som studerer internasjonal business, internasjonal strategi og global forretningspraksis. Dette læremidlet forener velprøvd teori, analytiske rammeverk, omfattende data og praktiske case-studier for å gi en helhetlig oversikt over emnet. Forfatternes kompetanse er i tråd med de kontinuerlige utviklingene innen teori og praksis, og denne utgaven setter fokus på hvordan beslutninger påvirker prestasjonen til multinasjonale selskaper, samt de samfunnene og økonomiene de inngår i. Nytt i denne utgaven: Over 90 nye og oppdaterte case-studier fra en variert rekke globale virksomheter og industrier, inkludert IKEA, Alibaba og mange andre.