International Business: The New Realities, Global Edition
Produktbeskrivelse
Boken 'International Business: The New Realities, Global Edition' er skreddersydd for å møte behovene til dagens internasjonale forretningsstudenter, særlig de fra den post-millennialske generasjonen. Dette er den mest mangfoldige og mest utdannede generasjonen i historien. Gjennom å knytte boken tett til studenters erfaringer i en teknologisk verden, adresserer den de ulike utfordringene og mulighetene som følger med et stadig mer komplekst og dynamisk økonomisk landskap, som er drevet av internett og multimediaressurser. Forfatterne har en dyp forståelse av hva som motiverer denne generasjonen, også kjent som Generasjon Z. De tar hensyn til deres sterke avhengighet av teknologi, deres ambisjon om å oppnå suksess og bidra til samfunnet, samt deres ønske om å tilegne seg ferdigheter som er relevante for meningsfulle jobber. Boken diskuterer relevante emner, slik som det konkurransedyktige arbeidsmarkedet og utfordringene som avanserte økonomier står overfor. Gjennom engasjerende innhold forbereder boken studentene på en vellykket karriere innen internasjonal business.