PEARSON EDUCATION LIMITED

Marketing: An Introduction, European Edition

Marketing: An Introduction, European Edition

Produktbeskrivelse

I den første europeiske utgaven av 'Marketing: An Introduction' har forfatterne satt seg som mål å bevare de sterke sidene fra den amerikanske originalen. Denne boken fungerer som en omfattende innføring i markedsføringens verden, skreddersydd for europeiske forhold. Den gir leserne en solid forståelse av sentrale markedsføringsprinsipper, teorier og praktiske anvendelser. Gjennom relevante kasusstudier og eksempler fra det europeiske markedet, utforsker boken de unike utfordringene og mulighetene som eksisterer i dette mangfoldige kontinentet. Det er en uvurderlig ressurs for både studenter og profesjonelle som ønsker å styrke sin kunnskap og ferdigheter innen markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
869 KR
Høyest
992 KR
Gjennomsnitt
955 KR
Median
961 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION LIMITED
Navn Marketing: An Introduction, European Edition
GTIN/EAN/ISBN 9781292200309
Kategorier Bøker