pearson education limited

Marketing: An Introduction, Global Edition -- MyLab Marketing with Pearson eText

Marketing: An Introduction, Global Edition -- MyLab Marketing with Pearson eText

Produktbeskrivelse

Boken "Marketing: An Introduction" gir en grundig innføring i hvordan man skaper og fanger kundeverdi som grunnlag for effektive markedsføringsstrategier. Den tar for seg viktige trender og de skiftende kreftene som påvirker markedsføring i vår digitale tidsalder, hvor fokus på kundeverdi, engasjement og relasjoner blir stadig viktigere. Leseren får dermed en dypere forståelse av grunnleggende markedsføringsbegreper, strategier og praksis. Den 15. utgaven inkluderer oppdaterte og dyptgående kapitler med introduksjonsvignetter, høydepunkter om markedsføring i praksis, bedriftscaser og øvelser ved slutten av hvert kapittel. Med disse elementene får du rikelig med muligheter til å anvende markedsføringskonsepter i virkelige selskapscenarioer.

Prishistorikk

Lavest
689 KR
Høyest
718 KR
Gjennomsnitt
705 KR
Median
704 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Marketing: An Introduction, Global Edition -- MyLab Marketing with Pearson eText
GTIN/EAN/ISBN 9781292433196
Kategorier Bøker