Utforsk teknikkene og bruken av markedsføringskommunikasjon i en europeisk kontekst med 'Marketing Communications: A European Perspective', 7. utgave, av De Pelsmacker, Geuens og Van Den Bergh. Denne boken gir en omfattende oversikt over de sentrale konseptene, teknikkene og anvendelsene knyttet til markedsføringskommunikasjon innenfor det europeiske markedet. Den dekker dyptgående emner som forbrukeratferd og merkevarebygging som grunnlag for markedsføringskommunikasjon. Videre inkluderer den alle elementene i kommunikasjonsmiksen, som reklame, PR, sponsorater, merkevareaktivering, direkte markedsføring og utstillinger. I tråd med suksessen fra tidligere utgaver, benytter den 7. utgaven eksempler, casestudier og forskningsresultater fra ulike land, industrier og markeder for å gjøre konseptene mer praktisk orienterte og bidra til at leserne får en bedre forståelse av viktige fakta. Omfattende materiale om globale merkevarer som Snickers, Libresse, Guinness, Costco, Baunat, Trooper og Lego har blitt inkludert for å reflektere de nyeste utviklingene.