Begynn å tenke som en markedsfører med den anerkjente læreboken 'Marketing Management, Global Edition'. I den 16. utgaven, utgitt av Philip Kotler, Kevin Keller og Alexander Chernev, finner du en grundig analyse av de nyeste teoriene og praksisene i markedsføringsmiljøet. Boken er perfekt for både bachelor- og masterstudenter som ønsker å bygge en karriere innen markedsføring. Den introduserer leseren til måten en markedsføringssjef tenker, med fokus på de utfordringene, problemene og beslutningene ledere må ta for å tilpasse seg selskapets behov og mål. Teksten er skrevet på en leservennlig måte, med balansert dekning og en klar struktur som veileder deg gjennom nødvendige steg for å utvikle, gjennomføre og administrere vellykkede markedsføringskampanjer og sterke merkevarer. Den nyeste utgaven benytter en tverrfaglig tilnærming, som gir dypere innsikt og bredere forståelse av de viktigste prinsippene og kjernebegrepene innen markedsføring. Den vil utfordre din kritiske tenkning og analytiske ferdigheter.