Boken "Marketing Management" av Svend Hollensen presenterer en unik og nyskapende tilnærming til markedsføring ved å knytte relasjonsmarkedsføring til tradisjonelle modeller for markedsplanlegging, som de fleste markedsførere benytter seg av i dag. I takt med at globaliseringen utvikler seg, har behovet for å bygge og opprettholde både fysiske og digitale relasjoner med kunder, leverandører, interessenter og ansatte blitt stadig viktigere i dagens forretningslandskap. I sin fjerde utgave gir denne bestselgende teksten en bro mellom relasjonsmarkedsføring og tradisjonell markedsføring, og integrerer denne tilnærmingen med prosessen for å utvikle effektive markedsplaner ved hjelp av den nyeste teknologien. Gjennom varierte og omfattende internasjonale eksempler viser Hollensen hvordan selskaper som Electrolux, Tinder (Match.com), DJI Technology, Huawei og Spotify benytter teorien om relasjonsmarkedsføring for å oppnå konkurransefortrinn. "Marketing Management: A Relationship Approach" er uvurderlig lesning for studenter på bachelorprogrammer.