pearson education limited

Marketing Management

Marketing Management

Produktbeskrivelse

Boken "Marketing Management" av Svend Hollensen presenterer en unik og nyskapende tilnærming til markedsføring ved å knytte relasjonsmarkedsføring til tradisjonelle modeller for markedsplanlegging, som de fleste markedsførere benytter seg av i dag. I takt med at globaliseringen utvikler seg, har behovet for å bygge og opprettholde både fysiske og digitale relasjoner med kunder, leverandører, interessenter og ansatte blitt stadig viktigere i dagens forretningslandskap. I sin fjerde utgave gir denne bestselgende teksten en bro mellom relasjonsmarkedsføring og tradisjonell markedsføring, og integrerer denne tilnærmingen med prosessen for å utvikle effektive markedsplaner ved hjelp av den nyeste teknologien. Gjennom varierte og omfattende internasjonale eksempler viser Hollensen hvordan selskaper som Electrolux, Tinder (Match.com), DJI Technology, Huawei og Spotify benytter teorien om relasjonsmarkedsføring for å oppnå konkurransefortrinn. "Marketing Management: A Relationship Approach" er uvurderlig lesning for studenter på bachelorprogrammer.

Prishistorikk

Lavest
979 KR
Høyest
1064 KR
Gjennomsnitt
1030 KR
Median
1023 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Marketing Management
GTIN/EAN/ISBN 9781292291444
Kategorier Bøker