PEARSON EDUCATION LIMITED

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition' tilbyr en omfattende innføring i markedsføringens dynamiske verden. Den gir leserne innsikt i hvordan faktiske mennesker og ekte valg påvirker markedsføringsstrategier på et globalt nivå. Gjennom konkret eksemplifisering og tydelige teorier, forklarer forfatterne de viktigste prinsippene og praksisene innen markedsføring, mens de tar hensyn til kulturelle og sosiale forskjeller som former forbrukeratferd. Denne utgaven er skreddersydd for både studenter og profesjonelle, og kombinerer grundig akademisk forskning med praktiske anvendelser, noe som gjør den til et uvurderlig verktøy for alle som ønsker å forstå moderne markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
879 KR
Høyest
1136 KR
Gjennomsnitt
1073 KR
Median
1101 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION LIMITED
Navn Marketing: Real People, Real Choices, Global Edition
GTIN/EAN/ISBN 9781292434384
Kategorier Bøker