pearson education limited

Marketing Strategy and Competitive Positioning

Marketing Strategy and Competitive Positioning

Produktbeskrivelse

Boken "Marketing Strategy and Competitive Positioning, 8th Edition" er et ideelt verktøy for deg som ønsker å utvikle en grundig forståelse av rigorøse markedsføringsstrategier fra utforming til implementering. Forfattet av Hooley, Nicoulaud, Rudd og Lee, tilbyr denne utgaven en dyp innsikt i hvordan man utvikler og implementerer en solid markedsføringsstrategi, samt oppnår en bærekraftig konkurranseposisjon. Dette er en uvurderlig ressurs for både bachelor- og masterstudenter som deltar i moduler relatert til markedsføringsstrategi, markedsføringsledelse og strategisk markedsføringsledelse. Ved å legge vekt på konkurranseposisjonering, som er kjernen i markedsføringsstrategi, gir boken en grundig diskusjon om prosessene innen markedsføring som fører til konkurransefortrinn i en forretningskontekst. Nøkkelpunktene inkluderer et fokus på to sentrale problemstillinger innenfor utforming av markedsføringsstrategi – identifisering av målmarkeder og skapelse av differensialfordeler. Boken legger også større vekt på konkurranse gjennom differensiering og kundekunnskap, noe som inkluderer perspektiver for nyetablerte virksomheter.

Prishistorikk

Lavest
934 KR
Høyest
982 KR
Gjennomsnitt
962 KR
Median
982 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke pearson education limited
Navn Marketing Strategy and Competitive Positioning
GTIN/EAN/ISBN 9781292725017
Kategorier Bøker