Skap verdier i markedet gjennom innovative kundeengasjement og forbindelser. Den 8. europeiske utgaven av "Principles of Marketing" av Kotler et al. dekker et bredt spekter av teoretiske konsepter og praktiske problemstillinger, og reflekterer nøyaktig den raske utviklingen innen markedsføring i den moderne verden. Denne læreboken er ideell for både bachelor- og masterprogrammer innen markedsføring, og den undersøker tradisjonelle aspekter ved markedsføring samtidig som den kombinerer disse med moderne og framtidige konsepter. Den europeiske utgaven presenterer grunnleggende informasjon om markedsføring innen en innovativ ramme for kundeverdi, som hjelper deg å forstå hvordan du kan skape verdi og bygge kunderelasjoner. Viktige trekk ved denne utgaven inkluderer: et stort antall eksempler som viser hvordan selskaper bruker nye digitale teknologier for å maksimere kundeengasjement, en forbedret læringsdesign med historier som åpner hvert kapittel, klare læringsmål og forklarende kommentarer fra forfatterne angående viktige seksjoner i kapitlene, samt nye case-studier og videokase-studier på slutten av hvert kapittel som hjelper deg med å anvende det lærte.