Statistics for Business: Decision Making and Analysis
Produktbeskrivelse
Leter du etter boken med tilgang til MyStatLab? Denne utgaven inneholder kun boken og inkluderer ikke tilgang til MyStatLab. For å spare penger, anbefales det å kjøpe boken sammen med tilgangskortet. I 'Statistics for Business: Decision Making and Analysis' presenterer forfatterne Robert Stine og Dean Foster fra Wharton School ved Universitetet i Pennsylvania en avansert tilnærming til undervisning i statistikk med fokus på hvordan man tar gode forretningsbeslutninger. Boken gir studentene verktøyene de trenger for å gjenkjenne og forstå de ulike forretningsspørsmålene, gjennomføre analyser ved hjelp av statistiske metoder, samt formidle sine resultater på en klar og konsis måte. Med virkelige casestudier og data som simulerer faktiske forretningsscenarier, tilbyr denne læreboken verdifulle ressurser for å støtte forståelse og engasjement. En vellykket problemløsningsrammeverk i form av 4-M Eksempler (Motivasjon, Metode, Mekanikk, Budskap) gir en tydelig oversikt for å løse problemer, og nye 'Hva tenker du?' spørsmål gir studentene mulighet til å reflektere over det de har lært.