PEARSON EDUCATION LIMITED

Webs of Influence

Webs of Influence

Produktbeskrivelse

I den reviderte utgaven av "Webs of Influence", skrevet av Nathalie Nahai, utforskes dybden av hvordan digital atferd og psykologi påvirker beslutningsprosesser på nett. Boken tar for seg komplekse sammenhenger mellom teknologi, design og menneskelig atferd, og gir leserne verdifulle innsikter i hvordan man kan bruke disse prinsippene for å effektivisere nettstrategier. Med en kombinasjon av solid forskning og praktiske eksempler, tilbyr Nahai en nyttig guide for alle som ønsker å navigere i den digitale verden på en mer bevisst måte.

Prishistorikk

Lavest
249 KR
Høyest
260 KR
Gjennomsnitt
254 KR
Median
255 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION LIMITED
Navn Webs of Influence
GTIN/EAN/ISBN 9781292134604
Kategorier Bøker