PEARSON EDUCATION (US)

100 Things Every Designer Needs to Know About People

100 Things Every Designer Needs to Know About People

Produktbeskrivelse

Denne boken gir en essensiell veiledning for designere som ønsker å forstå hvordan psykologi og atferdsvitenskap kan anvendes i webdesign, brukeropplevelse (UX) og grafisk design. Susan M. Weinschenk, en ledende ekspert innen atferdsvitenskap og administrerende direktør i The Team W, Inc., kombinerer vitenskapelige prinsipper med praktiske eksempler som spenner fra skrifttype til nettinteraksjoner. Med denne boken får du verktøyene til å skape mer intuitive og engasjerende apper, programvare, nettsteder og produkter som er skreddersydd for måten folk tenker, bestemmer seg for og oppfører seg på. Boken svarer på sentrale spørsmål som: Hva fanger og holder oppmerksomheten? Hva gjør minner varige? Hva motiverer mennesker? Hvordan påvirker musikk følelser? Hvordan konstruerer man en beslutning? Hvilken linjelengde for tekst er best? Er noen skrifttyper bedre enn andre? Designers mål er å fremkalle reaksjoner fra folk, om det er å kjøpe noe, lese mer eller utføre en bestemt handling. Å designe uten å forstå hva som driver menneskelig atferd er som å utforske en ny by uten kart: resultatene vil bli uforutsigbare.

Prishistorikk

Lavest
254 KR
Høyest
369 KR
Gjennomsnitt
320 KR
Median
349 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION (US)
Navn 100 Things Every Designer Needs to Know About People
GTIN/EAN/ISBN 9780136746911
Kategorier Bøker