I en tid der digital kommunikasjon er avgjørende for forretningssuksess, kan innholdet på nettstedet ditt ofte føles som en konstant utfordring. Enten du har opplevd at redesign av nettstedet ikke har ført til de ønskede forbedringene, eller at det nye innholdsstyringssystemet (CMS) har komplisert prosessene ytterligere, er det avgjørende å forstå hvordan du kan håndtere innholdet ditt effektivt. Denne boken, "Content Strategy for the Web", fungerer som en uvurderlig håndbok for organisasjoner globalt. Den gir deg innsikt i hvordan du kan maksimere verdien av innholdet ditt og planlegge for langsiktig suksess. Med denne boken vil du lære hvordan du: * Forstår innholdsstrategi og dens forretningsverdi * Identifiserer prosessene og menneskene som er essensielle for en vellykket innholdsstrategi * Tar smartere beslutninger om hva slags innhold du skal skape, og hvordan du skal gjøre det * Bygger en solid forretningssak for innholdsstrategi Den andre utgaven av "Content Strategy for the Web" inneholder helt nye kapitler, oppdatert materiale og relevante casestudier, og er en uunnværlig guide for alle som arbeider med innhold.