Mestre et komplett femtrinnsprogram for å identifisere og utnytte forstyrrende forretningsmuligheter! Den oppdaterte og enda mer effektive andre utgaven av Luke Williams' "Disrupt" kombinerer designindustriens mest kraftfulle teknikker for 'forstyrrende tenkning' med praktisk forretningsimplementering. Basert på sin banebrytende erfaring med innovasjon hos det legendariske frog design og undervisning i innovasjon ved NYU, demonstrerer Williams nøyaktig hvordan man kan generere og implementere en jevn strøm av forstyrrende strategier. Gjennom oppdaterte eksempler og en boklang casestudie viser Williams at jo mer uventet en idé er, desto færre konkurrenter finnes, og jo mer suksessfull blir den bedriften som introduserer den på markedet. Du vil bli guidet gjennom prosessen med å generere din forstyrrende hypotese, definere ditt forstyrrende markedspotensial, skape flere forstyrrende ideer, forme dem til en handlingsklar løsning, og overtale sentrale interessenter til å adoptere eller investere i løsningen din. "Disrupt", andre utgave, er myntet på både innovatører og bedriftsledere som ønsker å navigere i dagens dynamiske forretningsmiljø.