PEARSON EDUCATION (US)

Game Programming Algorithms and Techniques

Game Programming Algorithms and Techniques

Produktbeskrivelse

Boken 'Game Programming Algorithms and Techniques' gir en grundig innføring i mange av de viktige algoritmene og teknikkene som brukes i videospillprogrammering i dag. Den er skreddersydd for programmerere som har kjennskap til objektorientert programmering og grunnleggende datastrukturer, og fokuserer på praktiske konsepter som er i aktiv bruk i spillindustrien. Sanjay Madhav tar en plattform- og rammeverksuavhengig tilnærming, som gjør det mulig å utvikle i prinsippet hvilket som helst spill, uavhengig av sjanger eller programmeringsspråk. Boken dekker grunnleggende teknikker for arbeid med 2D- og 3D-grafikk, fysikk, kunstig intelligens, kameraer og mye mer. Hver konsept presenteres med pseudokode som er intuitiv for programmerere i C#, Java eller C++, og som har blitt raffinert og testet i Madhavs kurs i spillprogrammering ved University of Southern California. Spørsmål til refleksjon etter hvert kapittel bidrar til å styrke forståelsen av de viktigste konseptene før man går videre. Madhav avslutter boken med en dyptgående analyse av to sentrale emner.

Prishistorikk

Lavest
579 KR
Høyest
623 KR
Gjennomsnitt
605 KR
Median
610 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION (US)
Navn Game Programming Algorithms and Techniques
GTIN/EAN/ISBN 9780321940155
Kategorier Bøker