PEARSON EDUCATION (US)

Influence

Influence

Produktbeskrivelse

I boken 'Influence: Science and Practice' utforsker Robert B. Cialdini psykologien bak etterlevelse, og avdekker hvilke faktorer som gjør at en person sier «ja» til andres forespørsel. Gjennom en narrativ stil kombinert med vitenskapelig forskning, blander Cialdini eksperimentelle data med teknikker og strategier han har tilegnet seg i sin karriere som selger, innsamler, reklamemann og i andre stillinger der man ofte benytter seg av påvirkningstaktikker for å få folk til å si ja. Boken, som er mye brukt i utdanningsinstitusjoner og elsket av profesjonelle i næringslivet, minner leserne om kraften av overtalelse. Cialdini organiserer teknikkene for etterlevelse i seks kategorier basert på psykologiske prinsipper som styrer menneskelig atferd: gjensidighet, konsistens, sosialt bevis, tilknytning, autoritet og knapphet.

Prishistorikk

Lavest
568 KR
Høyest
672 KR
Gjennomsnitt
632 KR
Median
672 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PEARSON EDUCATION (US)
Navn Influence
GTIN/EAN/ISBN 9780205609994
Kategorier Bøker