Introduction to Game Design, Prototyping, and Development
Produktbeskrivelse
Få de nødvendige design- og utviklingsferdighetene for å skape fantastiske spill med Unity, den mest populære profesjonelle spillmotoren i verden. Hvis du ønsker å designe og utvikle spill, finnes det ingen bedre måte enn å få praktisk erfaring med moderne teknikker og verktøy. Denne boken gir deg akkurat det. Den anerkjente instruktøren og indie spillutvikleren Jeremy Gibson Bond dekker alle tre disiplinene som er avgjørende for å lykkes: teorien bak spilldesign, rask iterativ prototyping og praktisk programmering. Basert på to tidligere bestselgere inneholder denne tredje utgaven hundrevis av forbedringer over mer enn 400 nye sider, alt designet for å gjøre det lettere å forstå og mer nyttig i moderne spillutvikling. De fem spillopplæringene har blitt grundig revidert og utvidet for å dekke enda flere beste praksiser for prototyping og utvikling, og alle eksempler bruker nå Unity 2020.3 LTS (Long Term Support), en stabil og funksjonsrik standard som vil være gyldig i årene som kommer.