Bruk produktanalyse for å forstå og endre forbrukeratferd i stor skala. 'Product Analytics' er en omfattende, praktisk guide til å generere handlingsrettede forretningsinnsikter fra kunde-data. Den er skrevet av den erfarne datavitenskapsmannen og bedriftslederen Joanne Rodrigues, som presenterer konkrete statistiske teknikker for å avdekke årsaker til atferd og hvordan man kan endre folks handlinger effektivt og i stor skala. Boken kombinerer disse teknikkene med kraftige samfunnsvitenskapelige metoder for å utvikle bedre teorier, designe mer meningsfulle målemetoder og tilrettelegge for raskere og mer vedvarende atferdsendringer. 'Product Analytics' fyller hullene som mange andre datavitenskapsbøker etterlater: Hvordan starte et nytt datavitenskapsprosjekt, hvordan konseptualisere komplekse ideer, bygge målemetoder basert på statistiske og demografiske fundamenter, projisere forbrukerpopulasjoner og materielle behov for en virksomhet, samt kausal inferens utover enkle A/B-testteknikker, inkludert differanse-i-differanser, regresjonsdiskontinuitet, propensitets score matching og uplift-modellering.