Hva gjør du når deltagerne vet hva de skal gjøre, men likevel ikke gjør det? Opplæring har som mål å endre atferd, men de fleste som har utviklet læringsopplegg vet at det er en betydelig kløft mellom kunnskap og handling. Du kan skape en engasjerende læringsopplevelse som informerer og hjelper folk å huske, men ofte går deltagerne tilbake til sin vante hverdag og fortsetter å handle slik de alltid har gjort. I løpet av de siste tiårene har psykologi, atferdsøkonomi og andre atferdsvitenskaper bidratt med omfattende vitenskapelig forskning for å støtte mennesker i endring av atferd. Dessverre har kun en liten del av denne forskningen blitt integrert i utformingen av læring. "Talk to the Elephant: Design Learning for Behavior Change" gir deg viktig verktøy for å påvirke atferdsendring i læringsdesign. Her finner du konkrete rammeverk og strategier fra atferdsvitenskapen som vil hjelpe deg å forske på og analysere utfordringer knyttet til læring og atferd.