PENGUIN BOOKS

Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business

Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business

Produktbeskrivelse

Hva skjer når media og politikk blir former for underholdning? Neil Postmans essensielle guide til moderne medier er mer relevant enn noen gang ettersom vår verden i økende grad ligner på Orwells 1984. Opprinnelig utgitt i 1985, er Postmans banebrytende polemikk om de nedbrytende effektene av fjernsyn på vår politikk og offentlige diskurs ansett som en bok fra det 21. århundre, tross at den ble publisert på 1900-tallet. I dag, med fjernsynet supplert av mer avanserte elektroniske medier som Internett, mobiltelefoner og DVD-er, har boka fått enda større betydning. 'Amusing Ourselves to Death' er en profetisk refleksjon over hva som skjer når politikk, journalistikk, utdanning og til og med religion blir underlagt underholdningens krav. Den fungerer også som en veiledning for hvordan vi kan gjenvinne kontrollen over mediene, slik at de kan tjene våre høyeste mål.

Prishistorikk

Lavest
186 KR
Høyest
249 KR
Gjennomsnitt
198 KR
Median
191 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PENGUIN BOOKS
Navn Amusing Ourselves to Death: Public Discourse in the Age of Show Business
GTIN/EAN/ISBN 9780143036531
Kategorier Bøker