Oppfølgeren til den internasjonale bestselgeren «The Go-Giver» tar for seg hvordan de inspirerende prinsippene fra den første boken kan anvendes på reelle utfordringer i næringslivet. «The Go-Giver» revolusjonerte forretningsverdenen med sitt budskap om at det å gi er den enkleste, mest tilfredsstillende og mest effektive veien til suksess. Boken har inspirert hundretusener av lesere, men mange har stilt spørsmål ved hvordan læresetningene fra historien holder seg mot de tøffe kravene som hverdagen i næringslivet innebærer. Bob Burg og John David Mann svarer på dette i «Go-Givers Sell More», en praktisk veiledning som gjør givende tilnærming til selgestrategi til fundamentet for en kraftfull og effektiv salgsmetode. De fleste tenker på salg som en kamp for å få folk til å gjøre noe de egentlig ikke ønsker å gjøre. Men denne hardføre mentaliteten gjør prosessen mye vanskeligere enn nødvendig, spesielt i en økonomisk nedgang, når kunder er mer mistenksomme og defensive enn noen gang. Det viser seg å være langt mer effektivt (og givende) når selgere tenker som Go-Givers og fokuserer på å skape verdi for kunden.