PENGUIN BOOKS LTD

Measure What Matters

Measure What Matters

Produktbeskrivelse

Boken 'Measure What Matters' av John Doerr er en banebrytende guide til målstyring som har vært en nøkkelkomponent i suksessen til noen av verdens mest innovative selskaper, inkludert Intel, Google, Amazon og Uber. I 1999 investerte den anerkjente risikokapitalisten John Doerr nesten 12 millioner dollar i en liten oppstart med fantastisk teknologi og høy sosial ambisjon, men uten en klar forretningsplan. Ved å implementere sitt system for Objectives and Key Results (OKRs), opplevde selskapet en eksplosiv vekst. I dag er dette oppstartsselskapet kjent som Google, som har en markedsverdi på over 600 milliarder dollar. Doerr har introdusert OKRs til mer enn femti forskjellige selskaper, og har hjulpet både teknologigiganter og veldedige organisasjoner med å overvinne alle forventninger. I OKR-modellen definerer målsetningene hva vi ønsker å oppnå, mens nøkkelresultatene angir hvordan disse prioriterte målene skal realiseres. Denne tilnærmingen fokuserer innsats, fremmer koordinering og øker trivsel på arbeidsplassen. I 'Measure What Matters' deler Doerr for første gang sine innsikter fra kulissene, og gir leserne et verktøy for å transformere egne ambisjoner til målbar suksess.

Prishistorikk

Lavest
206 KR
Høyest
229 KR
Gjennomsnitt
210 KR
Median
206 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PENGUIN BOOKS LTD
Navn Measure What Matters
GTIN/EAN/ISBN 9780241348482
Kategorier Bøker