Det er en utbredt oppfatning innen forretningsverdenen at strålende selskaper kontinuerlig vokser både i inntekter og fortjeneste. Men er større alltid bedre? I "Small Giants" inviterer journalist Bo Burlingham oss til å utforske fjorten bemerkelsesverdige private selskaper, fra et bryggeri til et plateselskap, som har valgt en alternativ vei til suksess. Disse virksomhetene har stille og rolig avvist presset om konstant vekst, og har i stedet fokusert på å oppnå forretningsmål: å være de beste innen sitt felt, skape en inspirerende arbeidsplass, tilby førsteklasses kundeservice, og gjøre viktige bidrag til sine lokalsamfunn. Hva er de magiske ingrediensene som gjør disse selskapene unike? Hvordan fungerer deres tilnærming på tvers av så forskjellige bransjer? Og hvilke lærepenger kan vi trekke fra dem? "Small Giants" er en ny, inspirerende veiledning til forretningsstrategi som vil hjelpe enhver entreprenør med å vurdere nye retninger for å gjøre sitt selskap stort.