The Art of Social Media av Guy Kawasaki og Peg Fitzpatrick er en praktisk og jordnær veiledning som hjelper deg til å bli en strålende skikkelse på sosiale medier. I dagens digitale landskap er det klart at sosiale medier spiller en avgjørende rolle for din suksess, enten du promoterer en bedrift, et produkt eller deg selv. Det er mange eksperter og rådgivere der ute, men få kan måle seg med Guy Kawasaki, en legendarisk tidligere sjefsevanglist hos Apple og en av pionerene innen forretningsblogging og sosiale medier. Sammen med sin kollega fra Canva, Peg Fitzpatrick, gir de deg alle verktøyene du trenger for å maksimere avkastningen på din innsats i sosiale medier. Denne boken inneholder mer enn 100 praktiske tips og innsikter som gir deg en solid strategi for å bygge en fokusert og overbevisende tilstedeværelse på de mest populære plattformene. Kawasaki og Fitzpatrick veileder deg gjennom trinnene for å oppnå suksess i den digitale verden, slik at du kan utnytte potensialet i sosiale medier til det fulle.