I "The Automatic Customer" gir John Warrillow en uunnværelig guide til hvordan du kan omdanne kundene dine til abonnenter. Gjentakende kunder er livsnerven i enhver virksomhet, men kundelojalitet kan være skjør, markeder endres, og konkurrentene er brutale. Så hvordan sikrer man en jevn strøm av inntekter? Hemmeligheten, uansett hvilken bransje du opererer i, ligger i å finne og beholde automatiske kunder. I dag kan nesten alt man trenger skaffes via abonnement. Dette gjelder langt utover populære tjenester som Spotify og Netflix; selskaper i et bredt spekter av bransjer, fra håndverkere til blomsterbutikker, kan integrere abonnementsløsninger i sin forretningsmodell. Abonnementer er nøkkelen til å øke kontantstrømmen, stimulere vekst, og øke verdien av selskapet ditt. Enten du ønsker å transformere hele virksomheten til en kilde for gjentakende inntekter, eller bare ønsker å oppnå en fem prosent økning i salget, vil "The Automatic Customer" være ditt hemmelige våpen. 'Les, anvend og se bankinnskuddene vokse hver måned,' sier Chris Guillebeau, bestselgende forfatter av "The".