I boken "The Challenger Customer" presenterer forfatterne Matthew Dixon, Brent Adamson, Pat Spenner og Nick Toman en banebrytende innsikt i hvordan dagens mest suksessrike salgsteam opererer. Bygget på den tidligere suksessen "The Challenger Sale", avdekker denne boka at de mest effektive salgsteamene ikke nødvendigvis prioriterer vennlige og imøtekommende kunder, men heller retter seg mot såkalte 'challenger' kunder. Disse kundene er skeptiske, har lavere interesse for møter og er ofte nøytrale når det gjelder hvem som til slutt vinner avtalen. Likevel besitter de den troverdigheten og persuasive evnen som kreves for å utfordre status quo og bringe avtaler i mål oftere enn de mer tilgjengelige kundene. Med støtte fra omfattende forskning basert på erfaringer fra tusenvis av B2B-markedsførere og selgere, gir denne boka leseren praktiske verktøy og strategier for å forstå og engasjere disse utfordrende kundene. Denne håndboken gir deg innsiktene du trenger for å navigere i et stadig mer komplekst salgslandskap, og gir råd som lar deg levere verdifulle løsninger som skiller seg ut.