PENGUIN BOOKS

The Selling of the President

The Selling of the President

Produktbeskrivelse

Denne boken dokumenterer den betydningsfulle rollen ulike eksperter innen reklame, grunntanker til ghostwriters, PR-spesialister og meningsmålerne spilte under Richard Nixons presidentkampanje i 1968. Gjennom grundig research og innsyn i kampanjeprosessen avdekker McGinniss hvordan moderne markedsføringsstrategier ble anvendt i politikken, og hvordan disse fagfolkene bidro til å forme Nixons image og tilnærming til velgerne. "The Selling of the President" gir et fascinerende blikk på samspillet mellom politikk og kommersiell kommunikasjon, og stiller spørsmål ved autentisiteten i politisk lederskap.

Prishistorikk

Lavest
252 KR
Høyest
261 KR
Gjennomsnitt
257 KR
Median
257 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PENGUIN BOOKS
Navn The Selling of the President
GTIN/EAN/ISBN 9780140112405
Kategorier Bøker