Penguin Putnam Inc

The Culting Of Brands

The Culting Of Brands

Produktbeskrivelse

Ved første øyekast kan selskaper som Apple og Nike virke helt forskjellige fra organisasjoner som Hell's Angels og Unification Church. Men i bunn og grunn oppfyller de alle den sentrale definisjonen av en kult: De tiltrekker seg mennesker som ser på seg selv som forskjellige fra massene på en eller annen grunn. I motsetning til stereotypiene er de fleste kultmedlemmene ikke følelsesmessig ustabile – de er bare vanlige mennesker som søker etter tilhørighet. Markedsføringsekspert Douglas Atkin har brukt mange år på å forske både på etablerte kultgrupper og selskaper som benytter seg av kult-merkingsteknikker. Gjennom utallige intervjuer med kultmedlemmer har han avdekket hva som driver dem. I boken forklarer han hvordan merker som Harley-Davidson, Saturn, JetBlue og Ben & Jerry's får sine kunder til å føle seg unike, viktige, og som en del av en eksklusiv gruppe – og hvordan dette fører til sterke, langvarige relasjoner mellom selskapet og kundene. I tillegg til å beskrive et fascinerende fenomen, vil "The Culting of Brands" være av enorm verdi for alle som jobber med markedsføring, merkevarebygging og forretningsforhold.

Prishistorikk

Lavest
260 KR
Høyest
272 KR
Gjennomsnitt
266 KR
Median
266 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Penguin Putnam Inc
Navn The Culting Of Brands
GTIN/EAN/ISBN 9781591840961
Kategorier Bøker