Penguin Random House India

Winning in the Digital Age

Winning in the Digital Age

Produktbeskrivelse

Denne praktiske håndboken gir en grundig forståelse av hvordan man kan lykkes i den digitale epoken etter COVID-19, og hvordan man kan bli en leder i det 21. århundre. For enhver virksomhet og dens ledere er den digitale tidsalderen som en berg- og dalbane, spekket med både spennende muligheter og krevende utfordringer. Den digitale omstillingen gir rom for betydelig vekst, men suksess krever en total omlegging av forretningsmodellen, organisasjonsdesignet og tankesett hos de ansatte. En så omfattende og kompleks endring er vanskelig å navigere, og mange selskaper opplever å miste kursen i sitt forsøk på digital transformasjon. I denne boken bringer Nitin med seg over 25 års erfaring fra lederroller i toppfirmaer som McKinsey og Fidelity, samt digitale innfødte selskaper som Flipkart og Incedo. Han gir overbevisende innsikter og praktiske eksempler, og besvarer viktige spørsmål om hvordan virksomheter kan lykkes i den digitale tidsalderen: Hvorfor mislykkes selskaper med digital transformasjon? Hvordan endres reglene for virksomhet?

Prishistorikk

Lavest
237 KR
Høyest
249 KR
Gjennomsnitt
243 KR
Median
242 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Penguin Random House India
Navn Winning in the Digital Age
GTIN/EAN/ISBN 9780670095421
Kategorier Bøker