Peter Lang International Academic Publishers

The Creation of an Avant-Garde Brand

The Creation of an Avant-Garde Brand

Produktbeskrivelse

«The Creation of an Avant-Garde Brand» utforsker de komplekse spørsmålene rundt forfatterskap, autensitet og ironi i det offentlige rom. Pohlmann gir verdifulle perspektiver som kan være nyttige for de som ønsker å forstå debattene knyttet til Christian Kracht og hans intrikate offentlige persona. Med en klar og lettfattelig stil fremlegger Pohlmann velformulerte argumenter som gjør denne boken både konsis og innsiktsfull. Videre belyser Pohlmanns arbeid motsetningen i hvordan den avantgardistiske forfatteren, som har kritisert kapitalismen, ikke bare har sjokkert prisutdelinger, men også blitt en ettertraktet skikkelse i tabloidene. Dette gjør boken til et uunnværelig bidrag for de som studerer moderne litteratur og kultur, samt medienes påvirkning på kunstneriske uttrykk. Pohlmanns forskning på Müllers medienærvær bidrar til dybdeforståelse av disse dynamikkene, og plasserer seg blant de sentrale verkene innen feltet.

Prishistorikk

Lavest
659 KR
Høyest
687 KR
Gjennomsnitt
674 KR
Median
673 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Peter Lang International Academic Publishers
Navn The Creation of an Avant-Garde Brand
GTIN/EAN/ISBN 9781800798922
Kategorier Bøker