PETER LANG PUBLISHING INC

Digital Literacy

Digital Literacy

Produktbeskrivelse

Den andre utgaven av 'Digital Literacy' gir en grundig og fokusert utforskning av sentrale begreper knyttet til forståelse av digitale medier, på en klar, engasjerende og tilgjengelig måte for lesere uten forkunnskaper. Den oppdaterte utgaven belyser ulike tilnærminger til digital kompetanse, inkludert innsiktsfullt arbeid fra medieteoretikere, historiske påvirkninger fra tradisjonelle medier, samt de samtidige transformasjonene i det digitale landskapet og hvordan vår kommunikasjonsøkologi er bygget opp. Boken argumenterer for viktigheten av å forstå endringene i tradisjonelle medier, fremveksten av store teknologiselskaper, og de utfordringer disse medfører for personvernet og demokratiske idealer. Viktige temaer som utforskes i de ulike kapitlene inkluderer digital identitet, internett som infrastruktur, nettet som et samarbeidsverktøy, samt de digitale kløftene både på hjemmebane og globalt. Den nye utgaven tar også for seg digital kompetanse og pandemien, i tillegg til den økende mengden forskning på effektene og innvirkningen av digitale teknologier.

Prishistorikk

Lavest
491 KR
Høyest
512 KR
Gjennomsnitt
502 KR
Median
502 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PETER LANG PUBLISHING INC
Navn Digital Literacy
GTIN/EAN/ISBN 9781636671000
Kategorier Bøker