Produktbeskrivelse
Denne grundig reviderte og utvidede feltguiden er fylt med innovative ideer for hvordan man kan implementere spillbasert læring og gamifiseringsteknikker i hverdagsundervisningen. Med nesten to dusin flere eksperter enn førsteutgaven, inneholder denne boken intervjuer med over 70 autoriteter innen fagfeltet, inkludert akademikere som James Paul Gee, Kurt Squire, Mizuko (Mimi) Ito, Lee Sheldon, Jordan Shapiro og Mary Flanagan. Forfatteren deler også samtaler med eksperter fra en rekke organisasjoner som Common Sense Media, iCivics, DragonBox, Connected Camps, GlassLab Games, Schell Games, Institute of Play, Games for Change, BrainPOP, Tiggly, Toca Boca, ThinkFun, BrainQuake, Filament Games, BreakoutEDU, Kahoot, Classcraft, og mer. Boken har en ny innledning, samt et forord av Greg Toppo, nasjonal K-12 utdanningsskribent for USA Today. Denne boken gir nye praktiske undervisningsplaner, bruksklare spill, og lenker for videre forskning i hvert oppdatert kapittel.