PETER LANG PUBLISHING INC

Organizational Listening II

Organizational Listening II

Produktbeskrivelse

Den første utgaven av boken "Organizational Listening II" (2016) banet vei ved å identifisere organisasjonslytning som et betydelig gap innen offentlig kommunikasjonsstudier og praksis. Denne helt nye utgaven utvider nå konseptet, teorien og praksisen betydelig. Boken presenterer forskningsfunnene fra forfatterens prosjekt om organisasjonslytning, som har blitt gjennomført siden den første utgaven, samt funn fra flere andre forskere som har engasjert seg i dette fremvoksende feltet. I tillegg til å bekrefte at organisasjoner som er sentrale i det moderne samfunnet fortsatt lytter dårlig, eller til og med ikke lytter i det hele tatt, kommer denne nye utgaven med viktige bidrag til det voksende teoretiske fundamentet for organisasjonslytning. Den skisserer mer enn 30 måter organisasjoner kan implementere lyttepraksiser på, noe som resulterer i betydelige fordeler for dem selv, deres interessenter og samfunnet som helhet. Macnamara kombinerer unik akademisk forskning med profesjonell erfaring for å forklare hvorfor organisasjonslytning er avgjørende for moderne ledelsespraksis.

Prishistorikk

Lavest
473 KR
Høyest
493 KR
Gjennomsnitt
483 KR
Median
483 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PETER LANG PUBLISHING INC
Navn Organizational Listening II
GTIN/EAN/ISBN 9781636672175
Kategorier Bøker