PETER LANG PUBLISHING INC

social media and music

social media and music

Produktbeskrivelse

Denne boken undersøker sosiale nettverksplattformer som et digitalt felt for kulturell produksjon, med utgangspunkt i Pierre Bourdieus begreper om felt og kapital. Gjennom fire casestudier av MySpace, YouTube, Second Life og Indaba Music, analyseres hvilke roller disse plattformene spiller og hvordan de påvirker musikkindustrien samt musikere. Forfatteren dykker ned i banebrytende utviklinger som gir uavhengige musikere større muligheter, samtidig som det reises spørsmål knyttet til en rekke utfordringer som oppstår i sosiale mediemiljøer i en tid preget av konvergenskultur.

Prishistorikk

Lavest
433 KR
Høyest
468 KR
Gjennomsnitt
443 KR
Median
443 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke PETER LANG PUBLISHING INC
Navn social media and music
GTIN/EAN/ISBN 9781433114472
Kategorier Bøker