Produktbeskrivelse
Denne boken er den første omfattende monografien om arbeidet til en av verdens mest innflytelsesrike artdirektører, Ezra Petronio. I en tid der en sterk merkevareidentitet er mer verdifull enn noen gang, er det få kreative visjonærer som virkelig kan transformere og revitalisere et merke. Ezra Petronio er en mester på sitt felt, og hans arbeid med ledende mote- og skjønnhetsmerker er både dristig og innflytelsesrikt. Boken tilbyr en imponerende visuell gjennomgang av 25 års ikonisk kunstretning, produktdesign og bildeskaping, med eksempler fra hele spekteret av hans arbeid. Blant merkene som er representert, finner vi kjente navn som Chanel, Chloé, Comme des Garçons, Gucci, Hermès, Louis Vuitton, Prada, Saint Laurent og Jil Sander, så vel som nyere merker som Glossier, H&M, Revlon og Zara. Med over 1 000 bilder fra reklamekampanjer, merkevarebygging, spreads fra magasinet Self Service, grafiske arbeider, samt hans polaroidserie som inkluderer kjente personligheter som Louise Bourgeois, Edward Enninful, Kim Kardashian, Kylian Mbappé, Kylie Minogue, Rick Owens og Juergen Teller, er dette en bok full av inspirerende visuelle historier. Den inneholder også tekster som gir ytterligere innsikt i Petronios banebrytende arbeid.