Tiårs jubileumsutgaven av Naomi Kleins "No Logo" inneholder en ny innledning fra forfatteren selv. Denne boken ble en internasjonal bestselger og har fått betegnelsen "bevegelsens bibel" av The New York Times. Naomi Kleins andre bok, "The Shock Doctrine", ble omtalt som en "mestergrep av vår tid" og har solgt over en million eksemplarer på verdensbasis. I løpet av det siste tiåret har "No Logo" utviklet seg til et internasjonalt fenomen og et kulturelt manifest for kritikere av ukontrollert kapitalisme. Nå, i lys av at USA står overfor en ny økonomisk nedtur, er Kleins analyse av vår bedrifts- og merkevareverden mer relevant og kraftfull enn noen gang. Boken er en kombinasjon av kulturell analyse, politisk manifest, minner fra kjøpesenterlivet, og journalistiske avdekkinger. "No Logo" er den første boken som tydelig plasserer den nye motstanden i en pop-historisk og klar økonomisk sammenheng. Naomi Klein forteller en historie om opprør og selvbestemmelse i møte med den nye merkevareverdenen.