Planning and Managing Public Relations Campaigns av Anne Gregory
Produktbeskrivelse
Å ta en PR-kampanje fra planlegging til gjennomføring kan virke overveldende. Denne boken gir en solid veiledning for suksess og er ansett som en av de beste 'hvordan gjøre det'-guider som finnes. Den femte utgaven av 'Planning and Managing Public Relations Campaigns' presenterer en tolvpunktsplan for å sikre at kampanjer av alle størrelser lykkes, og dekker viktige områder som rollen til PR i organisasjoner, betydningen av kontekst, forskning og analyse, fastsettelse av mål, strategier og taktikker, tidsrammer og ressurser, samt evaluering og gjennomgang. Boken tar også for seg nye utviklinger i bransjen, fra gig-økonomien og nettbaserte influensere til disruptive modeller. Denne fullstendig oppdaterte utgaven adresserer behovet for smidig planlegging og baserer seg på ferske casestudier for å gi oppdaterte eksempler på beste praksis. Støttet av et sett med online ressurser, er 'Planning and Managing Public Relations Campaigns' en uvurderlig guide for studenter og praktikere.