Planning and Managing Public Relations Campaigns av Anne Gregory

Planning and Managing Public Relations Campaigns av Anne Gregory

Produktbeskrivelse

Å ta en PR-kampanje fra planlegging til gjennomføring kan virke overveldende. Denne boken gir en solid veiledning for suksess og er ansett som en av de beste 'hvordan gjøre det'-guider som finnes. Den femte utgaven av 'Planning and Managing Public Relations Campaigns' presenterer en tolvpunktsplan for å sikre at kampanjer av alle størrelser lykkes, og dekker viktige områder som rollen til PR i organisasjoner, betydningen av kontekst, forskning og analyse, fastsettelse av mål, strategier og taktikker, tidsrammer og ressurser, samt evaluering og gjennomgang. Boken tar også for seg nye utviklinger i bransjen, fra gig-økonomien og nettbaserte influensere til disruptive modeller. Denne fullstendig oppdaterte utgaven adresserer behovet for smidig planlegging og baserer seg på ferske casestudier for å gi oppdaterte eksempler på beste praksis. Støttet av et sett med online ressurser, er 'Planning and Managing Public Relations Campaigns' en uvurderlig guide for studenter og praktikere.

Prishistorikk

Lavest
449 KR
Høyest
516 KR
Gjennomsnitt
496 KR
Median
506 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Planning and Managing Public Relations Campaigns av Anne Gregory
GTIN/EAN/ISBN 9781789663204
Kategorier Bøker