Platform Strategy av Laure Claire Reillier, Benoit Reillier

Platform Strategy av Laure Claire Reillier, Benoit Reillier

Produktbeskrivelse

I løpet av det siste tiåret har plattformvirksomheter som Uber, Airbnb, Amazon og eBay fått en stadig mer dominerende posisjon på verdensmarkedet. Tradisjonelle bedrifter i nesten alle sektorer står overfor utfordringer fra digitale disruptører som utnytter kraften i fellesskapene. Men hva er egentlig en plattformvirksomhet, og hva skiller den fra andre forretningsmodeller? "Platform Strategy" er en praktisk guide skrevet av Laure Claire Reillier og Benoit Reillier, som hjelper studenter, digitale entreprenører og ledere med å forstå plattformenes natur, deres funksjon og hvordan man kan bygge en vellykket plattform. Forfatterne introduserer sin egen 'rakettmodell' og benytter originale casestudier, inkludert studier av Google, Apple og Amazon, for å illustrere hvordan man designer, setter i gang og skalerer en plattformvirksomhet krever nye ledelsesprinsipper. Boken gir også spennende innsikter i fremtiden for plattformer, deres regulering og styring, samt hvordan de kan kombineres med andre forretningsmodeller.

Prishistorikk

Lavest
469 KR
Høyest
512 KR
Gjennomsnitt
496 KR
Median
501 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Platform Strategy av Laure Claire Reillier, Benoit Reillier
GTIN/EAN/ISBN 9781472480248
Kategorier Bøker