Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of Pr, Marketing, and Advertising
Produktbeskrivelse
Denne boken gir en grundig innføring i fremtiden for PR, markedsføring og reklame, og er nå revidert med nye casestudier. Den utfordrer tradisjonell markedsføringstenkning. Jason Harris, administrerende direktør i Mekanism, oppfordrer leserne til å glemme alt de trodde de visste om markedsføring og å lese denne boken. Merker som Dropbox, Instagram, Snapchat og Airbnb var knapt synlige for noen år siden, men har nå en verdi på flere milliarder dollar, til tross for at de nesten ikke har brukt penger på tradisjonell markedsføring. De har ikke benyttet seg av pressemeldinger, TV-reklamer eller billboard-reklame. I stedet har de utnyttet vekst-hacking for å nå ut til brukere og bygge sine virksomheter. Vekst-hackere har forkastet den gamle metoden til fordel for verktøy som er testbare, sporbare og skalerbare. De mener at produkter og virksomheter bør modifiseres gjentatte ganger til de er klare for å skape eksplosive resultater. Den bestselgende forfatteren Ryan Holiday, ansett som en markedsføringsguru av mange suksessrike merker, forfattere og musikere, forklarer de nye reglene i en bok som har blitt en essensiell lesning for alle som ønsker å forstå moderne markedsføringsstrategier.